marți, 18 iunie 2013

tratamentele alopate pentru afectiunea mea psoriazis

Buna ziua ,
 
Ma numesc S....... D......., am 53 de ani si de vre-o 2 ani am incercat toate tratamentele alopate pentru afectiunea mea psoriazis . Efectele sunt minime , acum manifestarile sunt palme rosii cu un prurit constant al palmelor si degetelor iar pe talpi sunt zone cu piele ingrosata, dar fara nici un fel de scoame care sa se desprinda, doar daca dupa o perioada in care stau in apa se desprin destul de greu ca niste calusuri, dar din pacate crapa si zona este dureroasa.
Va rog sa ma ajutati si sa-mi comunicati care sunt modalitatile si conditiile de tratament.
 
Cu stima,
S....... D........


 Buna ziua

Deniplant este o pulbere de plante din care se prepara un ceai(750ml) , cu lamaie si miere, ceai care trebuie baut zilnic timp de mai multe luni. Fara regim alimentar, fara unguente sau alte medicamente.

In acest moment plantele Deniplant se pot obtine numai de la Bucuresti de la biroul nostru
Eu sunt la birou pe data de 21.06.13 intre orele 12-16

Alte informatii puteti primi  la 0744827881
-
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu

www.deniplant.ro



 
Buna ziua
Va multumesc pentru promptitudinea cu care mi-ati raspuns !
Va rog sa-mi spuneti care este adresa biroului dvs. din Bucuresti si care este pretul care se achita pentru acest tratament.
 
Cu stima,
S...... D........


Buna ziua
Sos pantelimon nr 258 bl 47 sc c et 3 ap 142 sector 2 bucuresti
Plantele pentru 30 de zile costa 150 RON
Cu stima
gheoprghe giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic