joi, 20 iunie 2013

Am psoriazis de tri ani de zile

Buna ziua
Am psoriazis de tri ani de zile. Pana acum l-am tinut in frau cu unguente fel de fel si cu cortizon. Am luat o perioada si metotrexat dar nu a mers .
Acum sunt disperat pentru ca sa intins pe tot corpul si problema e ca am fost dat afara de la servici. Afland toti ca am asa ceva am devenit persoana non grata . Un coleg amabil mi-a spus ca a avut si el si a folosit ceaiul dumneavoastra . Va rog sa imi spuneti cum pot intra in posesia acestui cei si cat costa .


Buna ziua
Detalii despre ceaiul Deniplant gasiti pe www.deniplant.ro
Plantele pot fi cumparate la pretul de 150 ron pentru 30 de zile de la biroul din bucuresti pe data de 21.06.13 intre orele 12-16
Pentru programari sunati la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic