vineri, 14 iunie 2013

achizitionez ceaiul deniplant de la dvs

Buna ziua,
M-ar intersa sa achizitionez ceaiul deniplant de la dvs. Va rog sa-mi spuneti daca exista vreo modalitate de a intra in posesia lui prin curier,de exemplu, iar plata sa o pot face prin transfer bancar.
Este nevoie de vreo intalnire intre dvs si pacient?
Daca aveti nevoie de aplte detalii, informatii, va rog sa-mi spuneti.
Multumesc anticipat,
C.........r........
tel: 072.........


  Buna ziua
Plantele Deniplant se pot obtine numai de la Bucuresti de la biroul nostru
Eu sunt la birou pe data de 21.06.13 intre orele 12-16


Eu nefiind medic nu este nevoie de a discuta cu pacientul. Poate veni si alta persoana pentru a cumpara plantele.Trebuie insa sa-mi spuna numele persoanei care le va folosi pentru a-l trece pe chitanta.

Daca sunteti din provincie si nu puteti ajunge la Bucuresti contactati-ne telefonic pentru a stabili o alta modalitate de ditributie


-
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
 www.deniplant.ro
0744827881


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic