marți, 4 iunie 2013

Sufar de psoriazis si deshidroza, dermatita de contact, si alte alergii peste alergii la nivelul pielii

Buna ziua,
 
Sufar de psoriazis si deshidroza, dermatita de contact, si alte alergii peste alergii la nivelul pielii. Am vizitat dermatologi, am facut biopsii, am incercat toate cremele prescrise de ei. Nu conteaza ca din banii dati pe ele puteam pana acum sa-mi cumpar o masina.....As dori sa incerc si acest ceai, pentru ca mi-e teama de venirea verii, cand talpile mele vor fi doar rani (sunt, cred, singura bucuresteana care la peste 40 de grade poarta cizmulite si sosete de bumbac si asta nu ca un chic, doar pentru ca in sanda picioarele mi-ar fi expuse, iar boala mi s-ar agrava).
 
In fine..., adresa pe care mi-l puteti trimite este ..... Sector 1.
 


Buna ziua

In acest moment nu avem un serviciu care sa se ocupe  cu trimiterea prin posta a plantelor.
in Bucuresti
Singura posibilitate de obtinere este direct de la biroul nostru din Bucuresti, sos pantelimon nr 258 bl 47 sc c et 3 ap 142 sector 2

Eu sunt la birou pe data de 21.06.13 intre orele 12-16

Alte detalii si informatii la tel 0744827881
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic