vineri, 10 mai 2013

psoriazis in rep Moldova


--
Bună ziua, domnule Giurgiu! 
Sînt una dintre prea mulţii bolnavi de psoriazis din această lume, care, disperaţi, aşteaptă miracolul vindecării. Sufăr din copilărie, mai bine zis , de 50 de ani. Am avut ocazia să aflu despre Deniplant din informaţiile de pe net. Aş vrea să încerc tratamentul cu Deniplant, dar n-am posibilitate să mă deplasez la Bucureşti, deoarece sînt din R. Moldova. Scrieţi-mi, vă rog, dacă puteţi să mi-l trimiteţi în colet. E o speranţă şi am mare nevoie de el.  Vă mulţumesc anticipat.
 
 Spuneţi-mi, vă rog, cît costă Deniplantul.
 
 
 Buna ziua
Nu putem trimite colet in Republica Moldova deoarece sunt probleme cu posta de acolo
Am mai trimis si unele nu au ajuns iar altele au ajuns abia dupa o luna de zile.
Singura posibilitate de a obtine acest ceai este direct de la Bucuresti unde pe data de 24.05.13 intre orele 12-16 distribui acest ceai.
Daca aveti pe cineva in romania poate veni si lua pentru dumneavoastra
Alte detalii la 0744827881
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 
 
Poate veni si altcineva sa ia ceaiul
Dati-mi adresa unde sa vina
 
 
 
 Buna ziua
Puteti veni sau trimite pe cineva care sa imi spuna ca ati vorbit cu mine
Adresa este sos pantelimon nr 258 bl 47 sc c et  3 ap 142 interfon 142 sector 2 bucuresti
-
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic