joi, 30 mai 2013

Am cumparat in trecut ceaiul deniplant pt psoriazis ( plicuri ) si m-am simtit mai bine

Buna ziua,
 
Am cumparat in trecut ceaiul deniplant pt psoriazis ( plicuri ) si m-am simtit mai bine in perioada cat am luat ceaiurile. V-am mai contactat la un moment dat telefonic si mi-ati spus ca nu mai puteti expedia in tara si ca ar trebui sa vin in Bucuresti la firma daca vreau sa cumpar.
 
As vrea sa stiu daca s-a mai schimbat ceva intre timp si pot plati prin cont bancar, curier etc ca sa mi le puteti trimite in Iasi? Va multumesc.
 
Toate cele bune,
C................ Iasi
 
 
 Buna ziua
Eu vin la Bucuresti o data la 4 saptamani sa distribui plantele. In luna iunie voi fi pe data de 21.06.13
In perioada 17-20.06 ne puteti trimite banii prin posta si pe data de 21 cand ajung la bucuresti va trimitm plantele
Pentru detalii sunati la 0744827881


Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic