vineri, 3 mai 2013

Deniplant pentru canada

BUNA DOMNUL GIURGIU,VA TRIMIT ACEST EMAIL SA AVETI SI ADRESA MEA ELECTRONICA. VA DORESC NUMAI BINE. ...E.... E...MONTREAL,CANADA

 Buna ziua
am primit mesajul
Dupa ce voi ridica banii si voi pune pachetul va voi da un email cu numarul de plecare sa-l puteti urmari pe net
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro


Buna ziua,nu am m-ai primit nici un mesaj de la dvs.nu stiu daca ati primit banii s-au nu,daca ati trimis deja pachetul,poate da,oricum m-as bucura sa-mi dati un mic mesaj !Va multumesc anticipat,
E... E...


 Buna seara
Pe data de 21.01.13 a plecat coletul de la noi

Numarul trimiterii RN942419186RO
Puteti intra pe posta din canada ,track-trace si cautati numarul de mai sus

La adresa de mai jos puteti vedea ca a plecat de la noi pe 21.01

http://www.posta-romana.ro/posta-romana/servicii-online/track-trace.html
Raport sumar:
  Numarul trimiterii RN942419186RO
  Denumire serviciu Scrisoare recomandata ext
  Subunitate postala de expediere Oficiul Postal Pipera (Voluntari)
  Tara destinatie CANADA
  Data expedierii 21.01.2013
  Stare actuala Expediat din Romania



Track&Trace
urmarire electronica
Data (ZZ LL AAAA) Ora (HH:MM) Starea trimiterii
21.01.2013 14:36 Primit de la expeditor - Oficiul Postal Pipera (Voluntari)
22.01.2013 11:11 ? - Oficiul Postal Pipera (Voluntari)
22.01.2013 11:11 In prelucrare - Oficiul Postal Pipera (Voluntari)
22.01.2013 16:49 In prelucrare - BSI Bucuresti
22.01.2013 22:04 Expediat din Romania - BSI Bucuresti


--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro


 Va multumesc f.mult si va doresc toate cele bune! Am sa va tin la curent cu evolutia si rezultatele tratamentului!

 
către mine
Buna seara ,azi am primit coletul de la dvs !Ancepand de maine dimineata ancep tratamentul.!Multumesc mult si am sa va tin la curent cu evolutia tratamentului ! Va doresc multa sanatate! E... E...

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic