joi, 16 mai 2013

deniplant pentru psoriazis- eu locuiesc in spania

buna ziua.
as dori sa mai fac si eu comanda de inca 2 pachete de de ceaiuri deniplant pentru psoriazis eu locuiesc in spania si as dori sa stiu cand pot sa va pun banii prin moneygram.am luat ceaiurile 3 luni si sunt foarte bune.multumesc
 
 Buna seara

Puteti trimite banii cand doriti
Stiti procedura
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 
 
buna ziua.v_am trimis 85 de euro prin moneygram  pentru 2 pachete de ceaiuri.adresa mea este:,Toledo,cod 45680,spania.Numarul de referinta este:752.....V... Marina
va rog sa_mi dati un email cand ridicati banii.multumesc.
 
 
 
buna seara.v_am trimis banii pt 2 pachete de ceaiuri si vroiam sa stiu daca i ati primit sa nu fie  iar vreo greseala ca data trecuta.
daca au ajuns va rog sa_mi dati un mail.multumesc.
 
 Buna ziua
Da, banii au ajuns ieri si tot ieri a plecat pachetul de la noi.
Va rog sa ne scrieti cum a evoluat boala in urma folosirii ceaiului
 --
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 
buna ziua.eu zic ca bine.nu mai am mancarimi si nici scame asa de groase ca la inceput.mai incearca sa mai apara cate una  dar imediat dispare.
VA MULTUMESC FRUMOS.
 
 
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic