vineri, 24 mai 2013

Am un psoriazis vulgar pe scalpul capului.

Bună ziua, domnule Giurgiu.
Mă numesc L....şi vin la dumneavoastră cu rugămintea de a mă ajuta în problema de sănătate pe care o am de mai mulţi ani. Am un psoriazis vulgar pe scalpul capului.
Vă rog spuneţi-mi şi mie cum pot intra în posesia ceaiului Demiplant.
Eu aş opta mai mult pentru a mi se trimite prin poştă sau prin curier.
Vă mulţumesc pentru înţelegere şi bună voinţă.
Cu mult respect L....
 
 


Buna ziua Plantele Deniplant se distribuie pe data de 24.05.13 intre orele 12-16 la biroul din bucuresti. Daca sunteti din provincie si nu puteti veni sa le luati personal sau sa trimiteti pe cineva sa vi le ia, ne puteti trimite banii prin posta (mandat online sau electronic)in perioanda 20-23 mai
si pe data de 24.05 13 cand ajung la bucuresti putem trimite plantele cu posta romana.
 
Plantele pentru 30 de zile costa 150 Ron +10 Ron taxele postale
Adresa postala este
GIURGIU GHEORGHE
 Oficiul postal PIPERA
Casuta postala nr 1
loc VOLUNTARI
Jud ilfov
cod 077191 Alte detalii la 0744827881
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic