duminică, 12 mai 2013

ceaiul dv.de psoriazis

Buna ziua
  Am si eu o rugaminte imi trebuie si mie ceaiul dv.de psoriazis pentru un baietel de 11
  ani, nepotul meu, ptr.o luna.
  Intrebarea mea este daca se poate trimite prin curier sau posta?Daca nu am
  sa rog pe cineva sa imi cumpere de la sediul dv. si sa-mi scrieti unde
  aveti sediul, ce program si cat costa.
  Multumesc, o zi buna.

 Buna ziua
Plantele pentru 30 de zile costa 150 Ron si se pot obtine numai de la
biroul din Bucuresti sos pantelimon nr 258 bl 47 sc c et 3 ap 142 interfon
142 sector 2 

 Pentru alte informatii sunati la 0744827881
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro


Buna ziua
Eu sunt la birou pe data de 24.05.13 intre orele 12-16. Puteti veni sau trimite pe cineva atunci
-
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro


Va rog sa ma programati ptr o alta data. Multumesc mult.




Buna ziua
Eu sunt la birou din patru in patru saptamani


Multumesc, o zi buna.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic