joi, 16 mai 2013

deniplant pentru psoriazis in spania

buna ziua.v am trimis 85euro prin money gram pentru 2 pachete de ceai deniplant.numarul de referinta este:
289....Numele meu complet este V...... MARINA  .Adresa mea este:CALLEJON  ................ ,TOLEDO ,COD 45680.SPANIA.
 VA ROG SA MI TREMITETI UN MAIL DUPA CE ATI PRIMIT BANII SI CAND IMI PUNETI PACHETUL CU CEAIURI SA STIU CAM IN CAT TIMP IMI AJUNGE. VA MULTUMESC
 Buna ziua
Maine vor fi ridicati banii si tot maine va pleca coletul de la noi


-
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 Buna ziua
Nu am putut sa ridic banii
Ati gresit o litera la numele meu : in loc de
U ati trecut O  (GIORGIU )
Mergeti si reparati greseala

--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
buna ziua.
imi cer mii de  scuze.greseala a fosf facuta de cei de la locutorio,dar acum totul este in regula.numarul de referinta este acelasi:289..
.
buna ziua.
am si eu o intrebare la dvs:in cat timp ajung ceaiurile daca dumneavoastra le ati pus vineri?sa stiu si eu daca ajung pana la sfarsitul  lunii,ca atunci trebuie sa venim in tara in vacanta.
multumesc
  Buna ziua
In general 10-15 zile
Depinde de posta romana

 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic