sâmbătă, 18 mai 2013

ceaiul dv. pentru un baietel de 11 ani, nepotul meu, ptr.o luna, care are psoriazsi de 3 ani.

  Buna ziua
 Am si eu o rugaminte imi trebuie si mie ceaiul dv. pentru un baietel de 11 ani, nepotul meu, ptr.o luna, care are psoriazsi de 3 ani.
Intrebarea mea este daca se poate trimite prin curier sau posta?Daca nu am sa rog pe cineva sa imi cumpere de la sediul dv. si sa-mi scrieti unde aveti sediul, ce program si cat costa.
Multumesc, o zi buna.

 Buna ziua
Plantele pentru 30 de zile costa 150 Ron si se pot obtine numai de la biroul din Bucuresti sos pantelimon nr 258 bl 47 sc c et 3 ap 142 interfon 142 sector 2 ,pe data de 24.05.13 intre orele 12-16
Pentru alte informatii sunati la 0744827881

Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic