joi, 16 mai 2013

deniplant pentru psoriazis in spania

buna ziua.numele meu este v... marina si as dori sa fac si eu comanda de ceaiurile deniplant pentru 2 luni.eu locuiesc in spania si as vrea sa stiu cu cate zile inainte trebuie sa va trimit banii.astept raspuns,multumesc anticipat








Buna ziua
Prima data puteti cumpara ceaiul deniplant pentru 30 de zile sa vedeti
daca organismul va raspunde pozitiv sau nu.
Daca este ok puteti cumpara pe cate luni doriti.

Pentru a va trimite ceaiul in Spania este necesar sa ne trimiteti
banii prin western union si cand ii primim va trimitem plantele
adresa la care trimiteti banii este
GIURGIU GHEORGHE
Loc VOLUNTARI jud ILFOV
ROMANIA
 Tel 0744827881

Dupa ce puneti banii ne trimiteti un email cu
NUMELE si PRENUMELE persoanei care a trimis banii
suma trimisa
din ce tara
codul de ridicare a banilor
Adresa unde sa trimitem noi plantele in spania

Plantele pentru 30 de zile costa 35 euro +15 euro taxele postale



luna trecuta a venit tatal eu si a cumparat ceaiul de la dumneavoastra de la sediu si mi a luat pentru o luna.eu cred ca imi merge bine cu el ca deja le folosesc de 17 zile si vreau sa mai comand pentru inca 2 luni.banii vii trimit maine prin money gram si si apoi va trimit un email.multumesc





Buna ziua
Daca organismul a raspuns bine , e ok
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic