miercuri, 24 aprilie 2013

sufar de o dermatita nenorocita

Subiect: buna seara
  Mesaj: am si eu o problema ,de multi ani sufar de o dermatita nenorocita
  cu ameliorari si reveniri in special in perioada ierniI.Imi apar dupa
  baie sau dupa ce stau la aburi ca niste cojite  in cap si pe fata ca
  tarata de culoare alba ,vreau sa stiu si eu daca ceaiul antidermatita
  este bun si cateva sfaturi.Va multumesc frumos.

 Buna seara
Pentru o dermatita veche va sugerez ceaiul Deniplant . Daca era o dermatita la debut puteati folosi si ceaiul antidermatita.

Sfatul meu este sa nu dati cu unguente pentru ca acestea sunt bune la inceput, insa pe termen lung e un dezastru pentru ca se poate extinde pe tot corpul.

Plantele se pot obtine numai de la Bucuresti pe data de 26.04.13 intre orele 12-16.
Alte detalii la 0744827881
-
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic