luni, 15 aprilie 2013

Cum am putea primi ceaiul Deniplant pentru psoriazis prin posta??

Buna ziua,
Cum am putea primi ceaiul Deniplant pentru psoriazis prin posta??
Deja a doua oara venim la Bucuresti pentru el si nu il putem lua. Prima data nu il aveati pe stoc, iar a doua oara nu a raspuns nimeni la telefon.
Ne este cam costisitor sa mai facem ture dupa ceai si sa nu il putem lua. Si nu avem pe nimeni in Bucuresti care sa il poata lua.
Avem nevoie de el caci suntem deja disperati... Sunteti unica speranta..
Suntem din Chisinau si nu avem pe nimeni in Bucuresti  si nici intr-un alt oras din Romania care sa il poata lua.
Va rugam mult sa il trimiteti prin posta. Chiar daca dureaza suntem dispusi sa asteptam. Vom suporta toate cheltuielile legate de posta.
Asteptam raspuns.
Mersi mult!!

 Buna ziua
Plantele Deniplant el distribuim numai de la biroul din Bucuresti unde eu vin o data la 4 saptamani. Luna aceasta voi fi pe data de 26.04.13 intre orele 12-16. Daca veniti atunci sigur ma veti gasi pe mine la birou.
Daca doriti sa vin special pentru dumneavoastra in alta zi, va costa deplasarea mea 100 Ron (eu sunt in provincie la peste 200km de bucuresti)

Nu stiu cand ati venit la bucuresti si cine v-a spus ca nu avem pe stoc. De 15 ani luna de luna ceaiul deniplant nu ne-a lipsit.

Telefonul la care ma gasiti este 0744827881

In Republica Moldova nu trimitem prin posta. Am avut probleme si nu mai dorim sa avem .

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic