joi, 25 aprilie 2013

Am comandat de curand o cutie de ceai Deniplant

Buna ziua ,
Am comandat de curand o cutie de ceai Deniplant .In cutie era un anunt cu privire la faptul ca in luna august nu faceti livrari pentru ca sunteti in vacanta .

Ma intereseaza daca mai pot face o comanda astazi sau maine( sunt din Medias ) , daca mi-ati putea raspunde.

Multumesc ,

D....... S.....

Buna ziua
Daca trimiteti bani prin mandat electronic sau mandat online ei ajung in timp si pana la sfarsitul lunii va pleca coletul de la noi
alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Multumesc pentru raspuns .
Nu stiu ce inseamna mandat on line . Am in schimb homebanking si pot sa transfer bani din contul meu in alt cont bancar .

buna seara
mandatul postal, mandatul electronic si mandatul online se trimit de la posta
giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic