luni, 8 aprilie 2013

Am psoriazis pe pielea capului de mai multi ani insa nu avansat.

Domnule Giurgiu,
Am psoriazis pe pielea capului de mai multi ani insa nu avansat.
  Doresc sa cumpar ceaiul Deniplant pentru 2 luni.
  Conform website-ului  dumneavoastra pretul est 150lei x 2 = 450 lei
  Cum platesc?
  Va rog sa trimiteti  pachetul la o adresa:din constanta

 Nota:
G..........O... este sora sotiei mele G........
  Eu vin in Romania pe 8 Aprilie . si voi pleca pe 15.
  As dori sa iau pachetul cu ceai cu mine la plecare daca ajunge in timp
  util.

  Va rog sa confirmati primirea acestui mesaj.
  Va multumesc.
  A..... D.....

.Buna ziua
  In primul rand nu puteti cumpara prima data doua cutii.
  Noi va putem oferi la inceput numai pentru 30 de zile sa vedeti daca
  organismul raspunde pozitiv sau nu.
  Daca nu merge veniti si primiti banii inapoi. Daca totul este ok
puteti cupara si pentru 2 luni.
  Plantele se pot obtine numai de la biroul nostru din bucuresti. 

  In luna aprilie distribuim plantele pe data de 26.04.13 intre orele
  12-16
  Pentru programari si alte detalii puteti suna la 0744827881
-
  Cu stima,
  Gheorghe Giurgiu




Domnul Giurgiu,
  Revin cu 2 intrebari:
  1. Pot sa fac programarea prin email?
2. Pot sa trimit pe altcineva in locul meu sa ia ceaiul?
Voi cumpara pentru o luna asa cum ati spus, si daca da rezultate voi
  cumpara
  pentru mai multe luni.
  A... D......

Buna seara
  Da. confirm ca puteti veni sau trimite pe cineva sa va ia produsul in
numele dumneavoastra
  --
  Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
  http://www.deniplant.ro/



 Domnul Giurgiu,
  Deoarece locuiesc in USA si vin in Romania doar pt 7 zile as prefera sa
  platesc prin Western Union.
  Am gasit pe site-ul dvoastra urmatoarele informatii:
  "ne puteti trimite banii prin western union si cand ii primim va trimitem
  direct plantele in ..(tara).... . Plantele pentru 30 de zile costa 35 euro
  +15 euro taxele postale. Adresa mea este GIURGIU GHEORGHE Oras VOLUNTARI
Jud
  ILFOV ROMANIA tel 0744827881
Dupa ce puneti banii ne trimiteti un email cu
  urmatoarele date. Numele si prenumele persoanei care a trimis banii suma
  trimisa din ce tara codul de ridicare a banilor adresa completa unde
  trebuie
  sa trimitem noi plantele (adresa postala) "
Va rog confirmati aceasta varianta si voi indeplini toate cerintele de mai
  sus.  Joi (4 apilie) va trimit banii.
  Va rog sa-mi spuneti sumele in dolari USA.
  D... A.....

 Buna ziua
  Da, exista si aceasta posibilitate pentru cei din strainatate
  Insa din experienta proprie (noi trimitem plantele cu posta romana) in
  europa pachetele ajung mai repede si mai sigur. Peste ocean am
  constatat ca ajung mai greu.
  Ne puteti trimite banii prin western union si daca aveti pe cineva in
  romania va trimitem plantele acolo. Asa e mai usor si mai sigur.
  GIURGIU GHEORGHE
  Oras VOLUNTARI
  Jud  ILFOV
  ROMANIA
  tel 0744827881

  Cu stima
  Gheorghe Giurgiu



 Domnul Giurgiu,
  Am trimis prin Western Union suma de 60 dolari (USA) (43$ pentru ceai si
  restul pentru trimiterea pachetului in Romania).
  Pe formularul de Western Union am scris ca Giurgiu este numele de familie si
  Gherghe prenumele.

  Codul pentru ridicarea baniloer este:
  086-299-4292
  Banii sunt trimisi de Dumitru Adrian din orasul Edison, statul New Jersey,
  USA.
Adresa din Romania la care va rog sa trimiteti pachetul este:
................................
 Multumesc foarte mult si va rog sa confirmati primirea banilor.
  A.... D.......
>
>
>

Buna ziua

  am ridicat banii si a plecat coletul de la noi pe adresa
din constanta
Dupa ce cititi prospectul daca aveti nelamuriri ma puteti contacta

--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
http://www.deniplant.ro/
0744827881




către mine
Domnul Giurgiu,

Multumesc foarte mult. Am primit pachetul vineri. Acum sunt deja inapoi in USA.

O sa va scriu peste 2 saptamani dupa ce incerc ceaiul.


A..... D......




Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic