marți, 2 aprilie 2013

fetita mea afost diagnosticata de medic ca are psoriazis,



Buna ziua!,
Numele meu este N... Z  sunt din Jud.Alba,In urma cu patru ani fetita mea afost diagnosticata de medic ca are psoriazis,
Am luat legatura cu dv, si am primit ceaiul deniplant prin posta,ceai care a ajutato foarte mult pe fiica mea,din pacate boala a recidivat(in momentul de fata are doar cateva bube)
Fica mea traieste in  Canada,si as dori sa trimit o cutie de ceai,
va rog foarte mut sa trimiteti o cutie prin posta romana sau prin  curierat indifernt care achitand contavaloarea ramburs.

 Va multumesc anticipat,
Cu stima

Buna ziua
Pachetul a plecat deja de la noi in cursul zilei de ieri
Va rog sa ne anuntati cand soseste
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic