marți, 16 aprilie 2013

Am o fetita de 5 ani si 10 luni care a fost diagnosticata ieri cu psoriasis.

Buna ziua,

Am o fetita de 5 ani si 10 luni care a fost diagnosticata ieri cu psoriasis. 
De aproape 2 ani are o exema care ”circula” in jurul ochilor, pleoapa de sus, sub ochi, stanga, dreapta. Au fost perioade cand s-a retras de tot.
Mai are o mica suprafata pe gat si una de marimea unei unghii de copil pe spate. Ultima a aparut fosrte recent.
Nu o gadila, nu o jeneaza, problema este ca exista niste microfisuri care se infecteaza periodic producand conjuntivite destul de urate. 
De ieri am intrat abrupt in subiect, trebuie sa recunosc ca nu stiam nimic despre aceasta afectiune.
In prezent tratam conjunctivta. Va trece in cateva zile si trebuie apoi sa ne punem serios problema tratarii psoriazisului. 
Incercam sa evitam cat mai mult medicamentele, suntem pentru homeopatie, fitoterapie.
As vrea sa incercam ceaiul dvs.formula pentru copii. 

Am sunat la unul dintre numerele de contact, mi-a raspuns o persoana care mi s-a parut destul de precar informata.
Mi-a spus initial ca nu au fost tratati copii de aceasta varsta cu ceaiul Deniplant, intrand in contradictie flagranta cu informatia de pe site/forum.
Mi-a spus ca singura varianta de a procura ceaiul pentru zona Bucurestiului este pe 26.04.13 intre orele 12-16 in Pantelimon.
Pe forum insa am citit ca exista persoane care il au din farmacie.
Per ansamblu totul a sunat destul de misterios, aproape neserios. Mi-am facut alta parere parcurgand materialele de pe site, de aceea va si scriu.
Va rog sa-mi spuneti cum pot procura ceaiul cat mai curand. 
Ce cantitate recomandati pentru un copil de 5 ani si 10 luni?

Va multumesc, 


Buna seara,

In primul rand va pot spune ca nu sunt medic si nici sotia mea cu care ati vorbit la telefon nu este.

Eu sunt agricultor; cultiv si vand aceste plante numite de mine Deniplant , plante cu care eu m-am vindecat de psoriazis.

In acest moment singura posibilitate de a obtine aceste plante este numai de la Bucuresti. Eu vin la birou o data la 4 saptamani pentru a  le distribui. 
 In general cei care au folosit aceste plante au luat prima data pentru 30 de zile. Cei care nu au fost multumiti, au venit la birou cu chitanta si buletinul si au primit banii inapoi. Cei care au fost multumiti au folosit ceaiul (750ml pe zi)pana la vindecare.
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic