vineri, 5 aprilie 2013

mi s-a pus diagnosticul de "lichen plan"

Buna seara Dl. Giurgiu,
 
    Nu am stiut unde anume sa va scriu astfel incat sper ca acest email sa ajunga la Dvs. Ma numesc C..... C........, am 30 de ani si sunt din Constanta. In anul 2000 mi-au aparut niste bubite la incheieturile mainilor si picioarelor care, din cauza mancarimilor foarte mari, s-au intins foarte mult in aceste zone. Am fost internata in Bucuresti la Spitalul Colentina unde mi s-a pus diagnosticul de "lichen plan". Dermovate, Clexane, Prednison, Claretine...cu care m-am vindecat pentru moment. Pana in 2005 nu am mai avut nici o problema, apoi au inceput sa apara primavara si toamna. Urmam acelasi tratament si imi treceau. Pana anul trecut, primavara 2011, cand mi-au reaparut si nu mi-au mai trecut nici macar cu acel tratament pe care il luam de obicei. Am incercat cu toate leacurile babesti si medicale dar nici un rezultat. O prietena ce sufera de psoriazis mi-a povestit despre ceaiul Dvs. si saptamana trecuta am achizitionat si eu acest ceai. Inca nu am inceput sa-l consum, pentru ca as vrea totusi sa-mi dati o parere : credeti ca, atata timp cat este vorba tot despre o boala de piele, este indicat sa consum ceaiul ?
 
    Astept un raspuns de la Dvs. Va multumesc anticipat.
 
Cu stima,
 
Buna ziua
Au fost pacienti care au avut ca si dumneavoastra lichen plan si s-au
vindecat cu Deniplant . Depinde de organismul fiecaruia cum raspunde
la aceste plante
Dupa o luna de folosire daca nu sunteti multumita de rezultate puteti
veni cu buletinul si chitanta , completam un proces verbal si va
restituim banii

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic