duminică, 21 noiembrie 2010

sunt interesatà de produsul deniplant si de o colaborare internazionalà.

Bunà ziua D.le Giurgiu,
am citit publicitatea Dvs. si nu và ascund cà sunt interesatà de
produsul deniplant si de o colaborare internazionalà. Eu locuiesc in Italia de opt ani
de zile si am deja o afacere personalà aici. Sunt ineresatà de produsul Dvs. pentru piata
italianà. Và rog dati-mi mai multe explicatii despre formele de colaborare ce intentionati
sà le aveti. Và multumesc anticipat!

Buna seara
In masura in care va intereseaza ceaiul Deniplant pentru a-l distribui pe piata din Italia nu este nici o problema.
Va rog sa-mi precizati cum aveti de gand sa faceti acest lucru, sau la ce va ganditi

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic