marți, 16 noiembrie 2010

imi puteti spune daca a-ti trimis colet cu ceai deniplant spre cluj?

Show Recent Messages (F3)

razvi Gherman: buna seara . imi puteti spune daca a-ti trimis colet cu ceai deniplant spre cluj?
razvi Gherman: pe numele g.. r.....
razvi Gherman: colet*
giurgiu gheorghe: buna seara
giurgiu gheorghe: cand ati trimis banii
razvi Gherman: saptamana trecuta
razvi Gherman: nu mai stiu ziua exact
giurgiu gheorghe: la mine in evidenta pana acum luna acesta nu am trimis
giurgiu gheorghe: astazi nu stiu ce mandata s-au primit
giurgiu gheorghe: incercati maine cu un tel la birou la 0212338973
razvi Gherman: am trimis prin mandat electronic
giurgiu gheorghe: in acest moment nu am evidenta intrarilor ci numai iesirilor
razvi Gherman: am gasit factura
razvi Gherman: am itrimis in 11.11.2010
razvi Gherman: joi
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: in 15020 de zile pleaca coletul de la noi
giurgiu gheorghe: in fucntie de solicitati
razvi Gherman: da asta am inteles
razvi Gherman: dar am trimis si a venit si mai rpd
giurgiu gheorghe: am spus in functie de solicitari
giurgiu gheorghe: daca sunt mai putine poate pleca mai repede daca sunt multe pleaca mai tarziu
razvi Gherman: k
razvi Gherman: voiam mai tare sa stiu daca au ajuns banii
razvi Gherman: ca astea care lucreaza la posta
giurgiu gheorghe: cum am precizat, sunati la birou maine si va va spune
razvi Gherman: k

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic