marți, 30 noiembrie 2010

am folosit deniplant 3 luni. aceasta este a patra.. si rezultatele sunt foarte bune..

razvi Gherman: buna seara..
razvi Gherman: ma puteti lamurii cu o problema va rog..
giurgiu gheorghe: buna seara
razvi Gherman: am folosit deniplant 3 luni. aceasta este a patra.. si rezultatele sunt foarte bune.. dar ceea ce vreau sa va intreb este in legatura cu plantele ..
giurgiu gheorghe: da
razvi Gherman: este vreo problema daca mancan lamaile cu plantele ramase pe ele?\
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: se poate cosuma cu totul
razvi Gherman: sau de ex am avut unele dimineti in care ma grabeam si nu am mai strecurat ceaiul si am mai baut si cu plante..
razvi Gherman: ok
giurgiu gheorghe: nici o problema
razvi Gherman: multumesc pt raspuns
razvi Gherman's status is now "Idle". (30.11.2010 18:04)

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic