joi, 11 noiembrie 2010

as avea si eu cateva intrebari legate de deniplant

cory: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
cory: ma numesc corina si as avea si eu cateva intrebari legate de deniplant
giurgiu gheorghe: da
cory: am inceput tratamentul de aproximativ 20 de zile...cu ceaiul deniplant
cory: si in primele 14 zile am baut ceaiul dar cred ca in cantitati cam mari
cory: probabil din cauza asta nici nu si a facut efectul foarte bine
giurgiu gheorghe: nici o problema
cory: problema este ca eu am psoriazis al scalpului
cory: in partea de jos
cory: undeva localizat mai sus de ceafa
cory: deci pe scalp...si am mancarimi
giurgiu gheorghe: sa-u subtiat din grosime
cory: da
giurgiu gheorghe: atunci e bine
giurgiu gheorghe: acesta este primul semn
cory: am si zone mici roz sau rosii...
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ce spun si ceilalati
cory: dar ma mananca
cory: pai am citit
cory: pana acum
giurgiu gheorghe: e posibil
giurgiu gheorghe: au fost unii la care mancarimea a durat 2 luni chiar
giurgiu gheorghe: la altii a mers mai repede si au scapat mai usor
cory: deci sa inteleg ca daca mancarimea ma tine mai mult de 2 luni ...inseamna ca n are efect ceaiul?
giurgiu gheorghe: nu are importanta mancarimea
giurgiu gheorghe: important este sa scada cojile din grosime si sa cada mai usor
giurgiu gheorghe: ca o matreata mai mare
giurgiu gheorghe: acesta e un semn ca organismul raspunde
giurgiu gheorghe: pozitiv
cory: da, asa mi se intampla acum
cory: si am pete rosiatice
cory: mici
cory: ici colo
giurgiu gheorghe: atunci in 20 de zile inseamna ca a raspuns foarte bine
giurgiu gheorghe: si repede
cory: si mancarimea...asta ma deranjeaza cel mai tare
giurgiu gheorghe: va cred
cory: ca asa psoriazisu nu se vede dak e ascuns acolo
cory: dar cel mai tare ma intereseaza sa treaca mancarimea
giurgiu gheorghe: ceaiul deniplant nu trateaza la suprafata
giurgiu gheorghe: el rezolva cauzelel interne ale psoriazisului si pielea se vindeca singura
cory: am inteles...si care sunt urmatorii pasi?
giurgiu gheorghe: ceaiul se bea pana dispar toate leziunile si nu se mai cunoaste nimc
giurgiu gheorghe: atunci se intrerupe treptat
giurgiu gheorghe: o zi da una nu
cory: si cu timpul sa inteleg ca se va duce si mancarimea nu?
giurgiu gheorghe: cu siguranta
giurgiu gheorghe: cand nu vor mai fi coji
giurgiu gheorghe: si intern e ok
cory: inteleg...multumesc mult
giurgiu gheorghe: cu placere
cory is typing...
cory: o seara buna...daca o sa mai am intrebari va mai contactez
giurgiu gheorghe: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic