joi, 4 noiembrie 2010

sufar de psoriazis de 1994.Am facut inclusiv interferon

> Buna ziua,Ma numesc A......... G....... sufar de psoriazis de
> 1994.Am facut inclusiv interferon.Nenumarate unguente.Soarele imi ajuta
> intradevar.Am aflat de inventia dvs si m-am hotarat sa incerc tratamentul.In
> 2008 an suferit un infarct miocardic si sunt sub tratament .Sunt si
> pensionar de boala.Am citit de posibilitatea de a obtine o reducere pentru
> pensionari.Prima intrebarea este daca oferta de reducere este valabila si
> pentru un pensionar din provincie?Locuiesc in Cluj-Napoca.Vreau sa cumpar
> produsul Deniplant.Este necesar sa sun inainte? Sau pot sa trimit banii prin
> mandat postal?Exista contraindicatii referitoare la tratamentul pe care il
> urmez pentru infarct?
> Va multumesc
A.............. G...............
>

Buna ziua
In aceasta perioada nu mai avem reduceri sau alte facilitati.
Pentru a cumpara ceaiul deniplant va rog cititi aici cum se procedeaza:
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu



Buna ziua,
Am trimis 150 lei pe adresa indicata pentru comanda
Ceaiul Deniplant
expediat pe adresa
A........... G...............
Cluj-Napoca
Intrebare: Cand estimati ca o sa primim coletul?
Multumesc
A......... G...............


Buna ziua
Pe data de 01.11.10 a plecat coletul de la noi
Mergeti la posta si intrebati de el , daca nu va anunta.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic