luni, 8 noiembrie 2010

pe cap mai am foarte putin psoriazis

Raul Arad: Buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Raul Arad: As dori sa vorbesc cu dumneavoastra
Raul Arad: aveti 5 minute?
giurgiu gheorghe: da
Raul Arad: fac tratamentul de la dumneavoastra de 10 luni
Raul Arad: si inca am pete mari pe maini, pe spate si pe picioare
giurgiu gheorghe: pe nici o leziune nu se cunoaste imbunatatiri?
Raul Arad: ba da
Raul Arad: pe cap mai am foarte putin psoriazis
giurgiu gheorghe: atunci organismul a raspuns pozitiv
giurgiu gheorghe: e posibil sa dureze mai mult
giurgiu gheorghe: la unii a mers mai repede la altii mai incet
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ce au spus si ceilalti
Raul Arad: pot sa fac bai cu apa sarata (sare de mare)?
giurgiu gheorghe: da nici o problema
giurgiu gheorghe: puteti incerca si vedeti cum merge
Raul Arad: am fost la Sovata in primavara
Raul Arad: si a mers putin mai bine
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: poate ajuta si grabi la suprafata
giurgiu gheorghe: apa din lacul ursu are foarte multe proprietati
Raul Arad: si ce unguente miati recomanda?
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic sa recomand asa ceva
giurgiu gheorghe: eu sunt producatorul ceaiului Deniplant
giurgiu gheorghe: daca doriti unguente mergeti la un dermatolog si va da el
Raul Arad: va multumesc pentru timpul acordat
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic