duminică, 14 noiembrie 2010

am inceput de ieri tratamentul cu ceai deniplant

VASILESCU FILIP: salut
VASILESCU FILIP: am inceput de ieri tratamentul cu ceai deniplant
VASILESCU FILIP: azi e a 2 zi adica
VASILESCU FILIP: acuum sa vedem
VASILESCU FILIP:
giurgiu gheorghe: buna seara
VASILESCU FILIP: sper sa mearga pt ca sincer sunt satul de creme
giurgiu gheorghe: va cred
VASILESCU FILIP: treaba e ca a evoluat in timp
VASILESCU FILIP: de la coate apoi scalp apoi pe burta si picioare acum si pe spate
VASILESCU FILIP: aproape pe ot corpul
VASILESCU FILIP: ma dau cu un tub de crema odata
giurgiu gheorghe: in general de la unguentele cu rotizon se poate ajunge aici
VASILESCU FILIP: ideea e ca nimeni nu are concret o salutie
VASILESCU FILIP: solutie
VASILESCU FILIP: doctorii isi dau fiecare cu parerea
giurgiu gheorghe: deniplant este o solutie care a dat rezultate in peste 85% cazuri
VASILESCU FILIP: am inteles
VASILESCU FILIP: sper sa dea rezultate si la mine
giurgiu gheorghe: depinde de organism
VASILESCU FILIP: pt ca in afara de acest ceai eu am un program de mancare f bun
VASILESCU FILIP: adica
VASILESCU FILIP: in afara de faptul ca nu fumez si nu beau alcool
giurgiu gheorghe: nu ewr
giurgiu gheorghe: nu este nevoie de un anume regim alimentar
VASILESCU FILIP: nici sarat nu mananc fripturi prajeli ....... cola si altele
giurgiu gheorghe: fiecare poate manca ce doreste
giurgiu gheorghe: un regim de bun simt
VASILESCU FILIP: ce am enumarat mai sus
VASILESCU FILIP: imi face rau
VASILESCU FILIP: iar asta am observat cu ochii mei
giurgiu gheorghe: da e posibil
VASILESCU FILIP: adica daca beau alcool a 2 zi imi iai ca ciupercile
giurgiu gheorghe: au fost pacienti care nu puteau sa manace unt sau sa bea o bere
VASILESCU FILIP: dupa ploaie sa zik asa
VASILESCU FILIP: da eu a observat pe mine sincer ce imi face bine si ce nu
giurgiu gheorghe: ficatul este implicat in acesta afectiune
VASILESCU FILIP: da stiu
VASILESCU FILIP: tocmai acum in decembie vin akasa si doresc sa fac analize pt ca ficatul meu
VASILESCU FILIP: reactioneaza imediat
VASILESCU FILIP: la ce am scris mai sus
giurgiu gheorghe: nu stiu cata incredere aveti in analizele de aici
VASILESCU FILIP: mai bine sa le fac in romania decat aici in grecia
VASILESCU FILIP: credetima
giurgiu gheorghe: ok
VASILESCU FILIP: aici au aparatura dar ...
VASILESCU FILIP: degeaba

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic