duminică, 14 noiembrie 2010

exista cumva un ulei natural contra mancarimii la psoriazis

cory: buna ziua, exista cumva un ulei natural contra mancarimii la psoriazis, pentru ca eu consum ceaiul deniplant de aproximativ 22 de zile si am mancarimi, eu am mai folosit inainte creme , 2 creme si cand faceam tratamentul cu ele mancarimea disparea,am facut tratamentul 2 luni cu ele si cand am incetat sa le mai folosesc, 3 saptamani dupa nu am mai avut nicio mancarime dar dupa au reaparut...si dupa o luna am dat de ceaiul deniplant , il consum dar mancarimea nu a disparut. ce imi puteti spune?
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: puteti incerca cu ulei de masline, ulei de canepa, ulei de catina sau orice alt ulei natural
giurgiu gheorghe: sau orice alta crema cosmetica

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic