vineri, 12 noiembrie 2010

am cumparat de la dumneavoastra ciaiul deniplant

Maria Mocleasa: bunaseara eu am cumparat de la dumneavoastra ciaiul deniplant al beau de aproape 3 sap daqr nu vad nici un fel de rezultat din contra am mancarimi pe tot corpu si miau esit mai multe bube vreau sa stiu an cat rimp se vad rezultatu si cum se manifesta ca eu nu mai rezist
giurgiu gheorghe: buna seara
giurgiu gheorghe: in general in prima luna maxim a doua se poate vedea daca organismul raspunde sau nu
giurgiu gheorghe: in primul rand ar trebui sa nu mai fi dat cu unguente
giurgiu gheorghe: si organismul sa reziste fara ele
giurgiu gheorghe: in al doilea rand cojile sa devina din ce in ce mai subtiri si sa se desprinda usor ca o matreata mai mare
Maria Mocleasa: eu de cand am anceput nu am folosit nici un fel de unguient
giurgiu gheorghe: ininte foloseati/
Maria Mocleasa: da
Maria Mocleasa: am folosit
giurgiu gheorghe: dca cititi pe forum au mai fost pacienti la inceput care au avut mancarimi
giurgiu gheorghe: este reactia organismului la lipsa unguentelor
giurgiu gheorghe: puteti folosi un ulei natural
Maria Mocleasa: da am anteles folosesc crema nivea
giurgiu gheorghe: da
Maria Mocleasa: bine sa speram an bine poate ca se va vedea rezultatu de luna vitoare
giurgiu gheorghe: cum am precizat la inceput daca dupa prima luna nu sunteti multumita puteti veni si primi banii inapoi
Maria Mocleasa is typing...
Maria Mocleasa: eu va multumesc ma ertati de deranj bona serata
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: o seara buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic