joi, 11 noiembrie 2010

am aproape 5 luni de cand il beau ceaiul deniplant

Show Recent Messages (F3)

.Lori ~Alex.: am aproape 5 luni de cand il beau ceaiul deniplant
.Lori ~Alex.: si in vara am obtinut rezultate foarte bune
giurgiu gheorghe: buna seara
.Lori ~Alex.: iar la sfarsitul lunii august am facut o pauza de 1 saptamana jumate
giurgiu gheorghe: da
.Lori ~Alex.: si in acest timp a recidivt
.Lori ~Alex.: si cum am spus pe timpul verii erau doar pete albe
.Lori ~Alex.: fara cojite
giurgiu gheorghe: Daca s-a intamplat ceva in acesta perioada si atata timp cat deficientele interne nu sunt rezolvate definitiv exista acesta posibilitate
giurgiu gheorghe: daca ati facut plaja la soare e posibil sa fi grabit la suprafata
giurgiu gheorghe: dar interior nu
.Lori ~Alex.: si acum cele mai multe am pe abdomen
.Lori ~Alex.: si pe spate dar nu foarte rau
.Lori ~Alex.: pe spate
.Lori ~Alex.: nu au recidivat in acea perioada
giurgiu gheorghe: au mai fost pacienti care au avut recaderi din diferite motive
.Lori ~Alex.: foarte rau
.Lori ~Alex.: si insa au ramas pete
.Lori ~Alex.: din cele ce v-am povestit
.Lori ~Alex.: credeti ca se va vindeca vreodata ?
giurgiu gheorghe: imi cer scuze
giurgiu gheorghe: s-a intrerupt netul
.Lori ~Alex.: nici`o problema
giurgiu gheorghe: daca a raspuns o data organismul este ok
giurgiu gheorghe: trebuie rabdare
.Lori ~Alex.: ok
.Lori ~Alex.: eram ingrijorata
.Lori ~Alex.: si ceaiul vindeca orice fel de psoriazis?
.Lori ~Alex.: de orice tip?
giurgiu gheorghe: puteti citi pe forum sau pe blog ce spun si ceilalati
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: important este sa raspunda organismul
giurgiu gheorghe: pentru ca au fost si persoane la care nu a mers
.Lori ~Alex.: am inteles
.Lori ~Alex.: pai
.Lori ~Alex.: la mine a dat rezultate
giurgiu gheorghe: atuni este ok
giurgiu gheorghe: acest tratament este de durata
giurgiu gheorghe: pentru ca inlatura deficientele interne nu la suprafata
.Lori ~Alex.: am inteles'
.Lori ~Alex.'s status is now "Idle". (11.11.2010 21:36)

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic