miercuri, 4 martie 2009

sunt multumita de rezultate deniplantului, sa stiti!

EU 4Ever: buna ziua!
giurgiu gheorghe: buna ziua
EU 4Ever: sunt g.....u.....
giurgiu gheorghe: da
EU 4Ever: am si eu o rugaminte la dumneavoastra
EU 4Ever: sa schimbati adresa destinatarului de pe colete
EU 4Ever: v-am trimis o adresa si am probleme cu ea
EU 4Ever: ca nu este in buletinul meu
giurgiu gheorghe: trimiteti un email la giurgiu@deniplant.ro cu noua adresa
EU 4Ever: e adresa noua cea pe care vi-am trimis-o
EU 4Ever: am postasul tampit
EU 4Ever: am trimis
EU 4Ever:
giurgiu gheorghe: nu stiu
giurgiu gheorghe: trimiteti acum
EU 4Ever: si tot pe cea de dinainte ati trimis
EU 4Ever: ok
EU 4Ever: o secunda
EU 4Ever: am postasul neserios si face numai porcarii
EU 4Ever: imi cer scuze
EU 4Ever: va dau resend la mailul vechi
giurgiu gheorghe: trimiteti la adresa unde am spus
EU 4Ever: gata
EU 4Ever:
EU 4Ever: sunt multumita de rezultate, sa stiti!
giurgiu gheorghe: bine se va schimba
EU 4Ever: incep sa se vindece semnele
giurgiu gheorghe: foarte bine
giurgiu gheorghe: inseamna ca organismul a raspuns pozitiv
EU 4Ever: cred ca este putintel putintel si de subconstient, adica trebuie sa crezi ca te ajuta
giurgiu gheorghe: normal
giurgiu gheorghe: daca vrei sa te vindeci te vindeci daca nu nu
EU 4Ever: a, clar
EU 4Ever: nu stiu insa ce sa fac sa nu ma mai scarpin...noaptea o mai "comit:
EU 4Ever:
EU 4Ever: dar in rest cele de pe maini deja nu mai fac cojite
giurgiu gheorghe: e foarte bine
EU 4Ever: stiu, stiti ce fericita sunt?
giurgiu gheorghe: normal
giurgiu gheorghe: pe forum ai scirs
EU 4Ever: da
EU 4Ever:
giurgiu gheorghe: sau pe blog
EU 4Ever: am scris
giurgiu gheorghe: e bine sa afle si ceilalti care nu cred
EU 4Ever: la blog nu stiu ce i-am facut, nu imi mai aproba numele, imi fac altul si am sa postez
giurgiu gheorghe: bine
giurgiu gheorghe: poze ai facut
EU 4Ever: am scris doar la un singur topic, dar am sa mai scriu si la alte subiecte relevante
EU 4Ever: da
giurgiu gheorghe: sa le pui si pe forum
giurgiu gheorghe: sigur, maine poimaine vei scrie la pacienti vindecati
EU 4Ever: clar!
EU 4Ever: sa va auda Dumnezeu!
giurgiu gheorghe: pe tine sa te auda
giurgiu gheorghe: tu sa te rogi
EU 4Ever: eu poate ca am si un atu in plus, imi place ceaiul si il beau cu mare placere, are gust bun
giurgiu gheorghe: normal
EU 4Ever: cu lamaia aia nu ma inteleg dar trebuie
giurgiu gheorghe: e facut sa ii placa si unui belelus si unui om mare
EU 4Ever: da
EU 4Ever: asa este!
giurgiu gheorghe: daca nici acesta nu e un tratament usor, nu vad care ar fi altul
EU 4Ever: asa este!
EU 4Ever: am avut o perioada mai suparatoare luna aceasta, mi-au mai aparut la inceput cateva semne in plus
EU 4Ever: dar se vindeca frumos
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: incet si bine
EU 4Ever:
EU 4Ever: asa este
EU 4Ever: ok, pai atat am avut sa va comunic, va multumesc frumos!
EU 4Ever: si ne "vedem" pe forum
giurgiu gheorghe: ok cu palcere
EU 4Ever: o seara buna!
giurgiu gheorghe: la fel
giurgiu gheorghe: coletul deja a plecat ieri la adresa veche
EU 4Ever: da, l-am primit
EU 4Ever:
giurgiu gheorghe: asa repede
EU 4Ever: da
giurgiu gheorghe: de ieri pana astazi?
EU 4Ever: nu am mai asteptat dupa hartia de la posta
EU 4Ever: am intrebat direct si mi l-au dat
giurgiu gheorghe: bine asta e bine ca a ajuns
EU 4Ever: si eu ma mir ca a venit foarte repede, defel posta romana e inceata
giurgiu gheorghe: bine o sa le facem reclama buna
giurgiu gheorghe: data viitoare va fi cu noa aadresa
EU 4Ever: multumesc

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic