marți, 3 martie 2009

OARE MI-AŢI TRIMIS PACHETUL ?

Sunt N.P din PITEŞTI, am trimis la dvs. 150 lei, pentru ceaiul psoriazis,
prin poştă,E-mandat cu chitanta nr 573 din 16.02.2009
NU AM PRIMIT NIMIC, NICI UN RĂSPUNS
DE LA POŞTĂ MI S-A SPUS SĂ MERGEŢI DVS CA EXPEDITORI LA OFICIU POŞTAL ŞI SĂ FACEŢI
RECLAMAŢIE
OARE MI-AŢI TRIMIS PACHETUL ?
AŞTEPTRĂSPUNS URGRENT....AM MARE NEVOIE DE ACEST MEDICAMENT.......

Buna seara
Banii au ajuns la noi pe 17.02.09
Pe 18.02.09 a plecat coletul de la noi cu nr 7008 de la oficiul postal
PIPERA loc VOLUNTARI jud Ilfov.

Mergeti la oficiul postal care deserveste acesta strada si intrebati de
colet.

In cursul zilei de maine vom merge la oficiul postal PIPERA pentru a
verifica unde a ajuns coletul.
Daca s-a ratacit si va veni inapoi, va vom trimite banii inapoi, fara nici
o problema.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic