marți, 24 martie 2009

Programul Deniplant social s-a incheiat

Buna ziua domnule Giurgiu, ma numesc Virag Paul,am mai discutat pe Yahoo
Messenger dar din pacate mi-am pierdut adresa de mail si nu mai retin
parola. Atunci v-am spus ca sufar de psoriazis de la 3 ani si nu prea am
gasit nici un leac ptr aceasta boala...am folosit diferite unguente de la
magazine specializate (cele naturiste) am fost la doctori,se ameliora ca
peste un timp sa erupa si mai tare...spuneti-mi ce trebuie sa fac sa
beneficiez de un tratament gratuit ptr ca nu am nici un venit si mama e
pensionara cu o pensie de 770 RON dar credeti-ma ca nu ne ajung banii ptr
mancare,dar mai ptr acest tratament...va rog frumos sa ma ajutati ptr ca
am ajuns intr-o situatie disperata. Va rog frumos sa-mi raspundeti ce si cum
trebuie sa fac...va multumesc din suflet.


Buna ziua
Programul Deniplant social s-a incheiat si deci nu se mai pot acorda
gratuitati.
Va sugeram sa folositi tratamentele recomandate de medic, care pot fi
obtinute de la farmacie cu reduceri substantiale.
cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic