marți, 3 martie 2009

am fost diagnosticata cu aceasta boala psoriazis in urma cu 8 ani dupa nasterea primei fetite care este perfect sanatoasa

bunaziua ,am fost diagnosticata cu aceasta boala psoriazis in urma cu 8 ani dupa nasterea
primei fetite care este perfect sanatoasa acum 2 ani am mai nascut o fetita dar
aceasta se imbolnaveste mereu are imunitatea foarte scazute este posibil sa fie din
cauza bolii mele? cat a fost ea bolnava nu am mai facut tratament deoarece am o
viata de familie foarte linistita si nu ma enervez deloc dar acum dupa ce am
intarcat-o mi-au iesit iar in cap si la nas ,mi-a cazut parul in unele locuri ij
cap dar mi-a crescut la loc ,am citit pe net ca ma poti ajuta sa rezolv problema
aceasta iti multumesc anticipatv


Buna ziua
Pentru psoriazis noi avem ceaiul Deniplant
detalii despre cum se poate obtine gasiti la :
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

cu stima
giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic