miercuri, 25 martie 2009

imi poti spune si mie ce efecte are deniplant?

™...:::fLoRiNeL:::... ™: Neata...
giurgiu gheorghe: buna ziua
™...:::fLoRiNeL:::... ™: Ti-am trimis mail in legatura cu Deniplant...
giurgiu gheorghe: cine esti
™...:::fLoRiNeL:::... ™: L.... F.....
giurgiu gheorghe: la ce adresa ai trimis
giurgiu gheorghe: nu a a juns
™...:::fLoRiNeL:::... ™: probabil am trimis la altcineva..
™...:::fLoRiNeL:::... ™: imi poti spune si mie ce efecte are deniplant?
giurgiu gheorghe: e posibil
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: si de acolo pe blog si pe forum
giurgiu gheorghe: cam doua trei zile de citit
™...:::fLoRiNeL:::... ™: O intrebare...un pret ceva imi poti spune?
giurgiu gheorghe: da 150 lei pentru 30 de zile
giurgiu gheorghe: este pretul si pe site
™...:::fLoRiNeL:::... ™: aha..
™...:::fLoRiNeL:::... ™: multumesc
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/lista%20de%20preturi.htm
giurgiu gheorghe: cu placere
™...:::fLoRiNeL:::... ™: ok...daca e ceva o sa va contactez..
giurgiu gheorghe: sigur
™...:::fLoRiNeL:::... ™: docamdata fac un tratament
™...:::fLoRiNeL:::... ™: multumesc pt timpul acordat
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic