miercuri, 25 martie 2009

Id messenger giurgiugheorghe va sta la dispozitie pentru informatii legate de produsele deniplant

Din pacate nu am timp si nici nu/mi face placere sa citesc bloguri.. si e
drept ca nici site/ul dvs nu l/am citit cu f. multa atentie..sunt un om
practic si caut esenta, drept pentru care mi se pare mai simplu sa aflu
tot ce ma intereseaza daca iau contact direct cu cineva care imi poate
oferi informatiile dorite..
Oricum o sa comand produsul si o sa va transmit dvs personal parerea mea,
Cu stima,
K.....

Buna ziua
Sunt perfect de acord cu dumneavoastra in ceea ce priveste discutia directa cu producatorul.De aceea ati vazut ca vi s-a raspuns destul de promt.
Avand in vedere ca in acelasi moment eram online amandoi, am fi putut avea discutia pe messenger,eu avand ID giurgiugheorghe

Va asteptam cu comanda.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic