duminică, 8 martie 2009

Nu prea am folosit unguente pe baza de cortizoni in ultima perioada, iar de cand beau acest ceai deloc.

Beau acest ceai de 33 de zile, deja am inceput al doilea pachet dar nu prea vad mare schimbare. Sunt zile cand mi se pare ca parca, parca dar pe urma iarasi reapar solzii si ma mananca de nu mai pot. Prepar ceaiul asa cum scrie in prospect doar ca nu pun o lamaie intreaga doar 2-3 felii , caci ma omoara acidul gastric. Am citit f mult pe forum si am mai gasit cazuri unde au aparut mancarimi, eu sper sa-mi treaca caci sunt insuportabile uneori si nu ma pot controla, ma opresc doar cand sangerez. Probabil din aceasta cauza nu apare nici o schimbare in bine,(ba din contra mi-au mai aparut cateva bubite noi), desi ar fi cazul caci parca dupa o luna ar trebui sa se vada rezultatul. Nu prea am folosit unguente pe baza de cortizoni in ultima perioada, iar de cand beau acest ceai deloc. Folosesc doar creme hidratante, sau mentolate.
Eu inca mai sper, poate , poate luna aceasta va avea efect acest ceai si la mine caci doar au fost persoane la care abia dupa 4 luni s-a observat o vindecare....
Deci sa nu ne pierdem speranta! asta imi zic zilnic,incerc sa sper, sa cred dar din pacate nu intotdeauna reusesc....


forumul de aceea este facut, pentru a comunica unii cu altii
incercati sa luati legatura cu cei care folosesc Deniplant pentru a face schimb de informatii.
La unii a mers mai repede, la altii mai incet, la unii doi pasi inainte unul inapoi, fiecare organism raspunde in felul sau.
daca nu ati mai folosit unguente si organismul a rezistat fara ele, e totusi un pas inainte.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic