vineri, 20 martie 2009

Acum o luna am aflat k am psoriazis

Numele meu este R...,am23ani si sunt din Craiova.Acum o luna am aflat k am
aceasta boala,cumplita din punctul meu d vedere si am consultat un medic
care mi-a dat drept tratament daivobet si diprogenta si un sampon
ptr.par.Am terminat tratamentul si la interval de o saptamana mi-au
aparut din nou.Eu am in cap cateva, pe burta vreo doua bubite,in ureche si
pe fata intre sprancene.Sunt micute,dar cel mai rau ma deranjeaza cele din
cap.Simt k se extind.Vreau si eu ceaiul deniplant k am inteles k face
minuni,dar nu stiu d unde sa-l iau si vreau dak se poate si parerea
d-voastra despre ce v-am povestit.Mi-as dori sa treaca cat mai repede.Si
inca o intrebare,dak nu va deranjeaza:eu nu mi-am facut analizele de knd
am aflat k am psoriazis,dar fiind catalogata ca si boala cronica,credeti k
poate iesi in sange?adica din rezultatul analizelor poate iesi k am?Va
multumesc mult si astept cat mai repede un raspuns de la d-voastra si
kteva date de contact

Buna ziua
Pentru a obtine ceaiul Deniplant va rog citi aici:
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

Eu nu sunt medic si nu va pot da sfaturi medicale.
Eu am fost bolnav de psoriazis si m-am vindecat cu deniplant, iar acum sunt producatorul si distribuitorul lui.
Daca aveti intrebari legate de deniplant, va stau la dispozitie cu cea mai mare placere.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic