luni, 16 martie 2009

am vazut si eu site-ul demiplant si as dori ceva inf legat de ceaiul asta

eu ciprian: salut
giurgiu gheorghe: buna seara
eu ciprian: am vazut si eu site-ul demiplant si as dori ceva inf legat de ceaiul asta
eu ciprian: chiar astazi am venit de la un control
giurgiu gheorghe: da
eu ciprian: m-am saturat
eu ciprian: doctorul dermatolog
eu ciprian: m-a pus sa fac un tratament cu raze PUVA
eu ciprian: cica mai amelioreaza
giurgiu gheorghe: da
eu ciprian: dar .............
eu ciprian: nu stiu ce sa zic
eu ciprian: am tot spatele plin
eu ciprian: si nu numai
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic deci nu pot spune ce sa faci
eu ciprian: am folosit si dermovate dar imi trece si dupa aia imi apare dublu
giurgiu gheorghe: eu produc si vand ceaiul deniplant
eu ciprian: e o porcarie si un drog totodata
giurgiu gheorghe: da asa au patit toti de la dermovate
eu ciprian: din ce am vazut pe site-ul tau
giurgiu gheorghe: da
eu ciprian: e tare bun
giurgiu gheorghe: eu zic ca e cel mai bun
eu ciprian: problema e ca eu sunt din galati
giurgiu gheorghe: si singurul
giurgiu gheorghe: nici o problema
eu ciprian: si nu stiu cat de sigur e transportul
giurgiu gheorghe: astazi am trimis si in canada
eu ciprian: nu as mai vrea sa ajung pana in bucuresti
giurgiu gheorghe: atunci poti veni sa-l iei din farmacie sau de la bioru
eu ciprian: dar am vazut niste poze acolo
eu ciprian: inainte de ceai si dupa
giurgiu gheorghe: da asa aratam eu
eu ciprian: tu erai acolo?
giurgiu gheorghe: da
eu ciprian: am vazut ca daca nu simti nici un efect se returneaza banii?
giurgiu gheorghe: peforum sau pe blog gasesti si alte poze de la alti pacienti
eu ciprian: aha
eu ciprian: altceva
eu ciprian: te intreb ca un fost bolnav
giurgiu gheorghe: dupa o luna vii la bioru si primesti banii inapoi
eu ciprian: suntem toata viata dependenti de astea?
giurgiu gheorghe: eu nu mai beau ceaiul de peste 25 de ani
giurgiu gheorghe: altii au avut recaderi dupa 10 ani
eu ciprian: oooooooooooooooooooo
giurgiu gheorghe: au mai baut 3 luni si nu mai au probleme
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare
eu ciprian: deci scz va vorbeam cu TU
eu ciprian: am crezut ca aveai o varsta apropiata
giurgiu gheorghe: nici o problema
giurgiu gheorghe: 50
eu ciprian: deci daca am asta ce ziceti cam cat tratament mi-ar trebui?
giurgiu gheorghe: nu stiu
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare
eu ciprian: asa ca idee
eu ciprian: = sau -
giurgiu gheorghe: au fost care au folosit 4-6 luni dar altii sunt de pete 2 ani
eu ciprian: + sau _
eu ciprian: aha nici o problema
giurgiu gheorghe: asa am spus si eu
eu ciprian: dar si alte tratamente ce mai stiti in acelasi timp?
eu ciprian: lefgat de imbracaminte?
eu ciprian: ce e recomantat?
giurgiu gheorghe: nu ma intereseaza altele
eu ciprian: bumbacul?
giurgiu gheorghe: pt ca tot la deniplant vei ajunge
eu ciprian: nu tratament m-am exprimat eu gresit
giurgiu gheorghe: nu are importanta
eu ciprian: oki oki
eu ciprian: deranjeraza daca pastez id-ul?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: sigur ca il poti pastra
eu ciprian: vreau sa mai corespondam si in acelasi timp vreu cat mai urgent tratamentul
eu ciprian: adica saptamana asta
eu ciprian: doar ca vreau sa fiu sigur ca prin curier o sa imi ajunga ceaiul puys de dvs
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: aici gasesti cum poti obtine
giurgiu gheorghe: se paote trimite si cu fan curier
eu ciprian: e vorba de 150RON
eu ciprian: NU?
giurgiu gheorghe: da
eu ciprian: cu sau fara alte taxe?
giurgiu gheorghe: si platesti taxele la fan curier cand primesti coletul
giurgiu gheorghe: cu posta romana suportam noi taxele
eu ciprian: dar la curier pana la gl cam cat ar fi?
eu ciprian: nu aveti idee?
giurgiu gheorghe: 16 lei
giurgiu gheorghe: citetei aicihttp://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
eu ciprian: aha
eu ciprian: oki multumesc mult am intrebat astea ca un incepator in deastea
eu ciprian: multumesc pentru timpul acordat
giurgiu gheorghe: cu placere
eu ciprian: o seara buna
giurgiu gheorghe: la fel
eu ciprian: mai vorbim
giurgiu gheorghe: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic