joi, 5 martie 2009

asa am dat de Deniplant.

asa, deci am ajuns la Domnul Teleky care mi-a prescris initial fluocinolon, 4 tuburi, amestecate cu nu-stiu-ce (farmacistii stiu clar) si in care imi mai adauga dumnealui nu stiu ce pastilutza pisata sau ulei...vitamina D si nu stiu ce complex de vitamine:yucky: ...in fine...s-a vazut o ameliorare foarte mika intr-o luna, si am continuat cu acest tratament. evident, fiind vara...numai Dumnezeu stia cata scarba aveam sa ma ung...si a stagnat totul. ba mai mult, mi-au mai aparut cateva plagi noi...si mi-a schimbat tratamentul. mi-a spus sa renunt la carne (cu mare placere, desigur, avand in vedere ca nu ma omor eu cu carnea) si mi-a prescris daivobet (tub la care ma uit chiar acuma, il am pe masa...acoloo a murit...si dermovate. am inceput si acest tratament, cu mai mare chinuiala (deoarece daivobetul este la tub de 15 miligrame) si este foarte nasol de manuit...ma faceam totuna...mai gretos...of...si sa stau sa ma caute mama in fiecare seara in cap...dupa ce ca aveam complexul Cheetah in fiecare zi asa imi mai antrenam familia la acesta...dar la cautat in cap... si l-am terminat intr-o saptamana. doctorul mi-a spus sa vin peste 2 saptamani doar...eram in dilema...si asa dadusem aproape 40 de lei pe reteta compensata cica...sa imi iau altul era exclus, e 60 de lei tubul ala minuscul...si nu vreau sa ma autotratez ca nu stiu in ce dambla dau...si m-am dus mai devreme la doctor...mi-a spus ca trebuia sa imi dau strat foarte subtire...dadusem atat de subtire incat imi iritasem fiecare bubitza in parte ca o frecam aproape fara unguuent in fiecare zi...in fine, mi-a dat scrisoare medicala...mi-am mai luat 2 tuburi...am inceput unul...l-am inceput si pe cel de-al doilea...s-a vazut o ameliorare mica, dar am renuntat repede...era mult prea deranjant sa ma ung in fiecare seara, tubul era mult prea...mic...ma chinuiam, ce sa mai spun!

apoi am dat un search pe sfantul Google (sa nu se supere nimeni, dar este cea mai buna inventie, ca si .... penicilina cred ) si am dat de Deniplant.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic