marți, 1 aprilie 2014

Am cumparat ceaiul ptr psoriazis

Buna seara ,
Am cumparat ceaiul ptr psoriazis de la dumneavoastra , si-as dori sa-mi raspundeti la cateva intrebari , va rog !
1. Lamaia care trebuie pusa in ceai , o pun astfel incat apa si cu lamaia si ceaiul sa nu depaseasca 1l/apa sau dupa ce am pus litrul de apa pun lamaia ?
2. Daca as curata lamaia de coarja si as pune asa la fiert ar avea ceva? Deoarece coaja lamai amaraste ceaiul si mi-este greu sa il beau !
Multumesc anticipat ptr raspuns !
L....... C.....


Buna ziua
Puteti pune 750 ml apa
Pune lamaia si plantele din plic
Vedeti unde este nivelul apei
Puneti inca 250ml apa
Se fierbe pana ajunge la primul semn
Sa ramana 750ml ceai
Eu am pus lamaia cu coaja cu tot
Puteti incerca cum doriti si cum va place.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic