marți, 1 aprilie 2014

tratament pentru artroza.

Buna seara Domnule Giurgiu,

Am luat cu ani in urma ceaiul de la dumneavoastra pentru fiul meu care a avut psoriazis si de atunci nu mai are nimic.
Am intrat zilele trecut pe internet si am vazut ca aveti si un tratament pentru artroza. Sotul meu sufera de trei luni de zile de aceasta boala cu dureri groaznice in zona salelor. Totul a inceput dupa ce iarna trecuta cand am fost inzapeziti cu zapada pana la streasina. A trebuit sa iasa pe fereastra si sa faca un tunel in zapada pentru a putea iesi din casa. De atunci durerile sunt din ce in ce mai mari. A fost la spital unde a primit la inceput un unguent apoi niste injectii iar acum ia pastile in fiecare zi.
Va rog sa imi spuneti daca preparatul de care am citit pe internet il poate  ajuta.
Astept raspuns urgent.
Adriana Vasiliu.


Buna ziua
Cum ati vazut pe net polenoplasmin a ajutat mai multe persoane care au suferit de artroza. 
Puteti veni pe data de 04.04.14 la biroul din bucuresti si lua acest produs.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic