marți, 8 aprilie 2014

in aceasta perioada nu am fost tinut sa folosesc asorian,

Buna seara,
Am urmat tratamentul cu ceaiuri aproximativ 3 luni.
Nu am urmat un regim alimentar niciodata de cand am capatat aceasta afectiune,adica cu 13-14 ani in urma si nici in perioada cand am luat ceaiurile.
Am constatat ca, desi am o forma relativ usoara, daca se poate spune asa, in aceasta perioada nu am fost tinut sa folosesc asorian, de altfel cam singurul medicament utilizat de-a lungul timpului.
Un lucru bun.
Va spun insa, cu toata sinceritatea un lucru.
Costurile sunt prea mari pentru aceste plante pt mine. Va vorbesc din perspectiva unei persoane cu venituri peste medie. Am citit aspectele de pe forum referitoare la programele de sprijin, dar plantele dumneavoastra depasesc puterile multora de cumparare. Este mai scump decat alifiile cu namol de la Marea Moarta,pe care le am incercat alaturi de asorian, dar si fata de alte medicamente din tara sau strainatate.
Felicitari pentru caliatile cu care ati fost inzestrat in a descoperi aceste remedii sau poate pe care le-ati dobandit,insa poate tineti cont si de aceasta latura.
Cu deosebita consideratie!

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic