joi, 24 aprilie 2014

ceai Deniplant pentru psoriazis

Va salut cu respect. Numele meu este L....R.... si am descoperirt fisierul PDF pe care l-ati scris dumneavoastra acum mult timp in cautarea unui tratament naturist impotriva psoriazis. Vreau neaparat sa ajut un prieten foarte bun al meu care se lupta de mai bine de 15 ani cu acest sindrom. Din prima secunda in care am citit mesajul dumneavoastra am stiut ca asta este solutia pe care o cautam. Ulterior am descoperit si siteul. Eu cred foarte tare in puterea corpului de auto vindecare doar daca este ajutat. Iar herbalismul este o solute ideeala, pentru multe afectiuni "cronice". El  a incercat tot felul de pastile, creme, tratamente cu cortizon... care iau afectat organismul intr-un mod rau.   Am cateva intrebari inainte de incepe acest tratament:
Cunoasteti daca vindeca toate tipurile de psoriazis?
Puteti gasi o solutie convenabila sa imi trimiteti pachete in SUA?
Daca da, as dori o estimare de pret pentru o cutie sau 10 daca este mai convenabil asa. Si sa imi spuneti daca difera pretul produsului. Pentru o cutie sau 10.
P.S: va sunt foarte recunoscator pentru descoperire a facuta si astept cu nerabdare un raspuns . Sa aveti o zi minunata!

Buna seara
Din experienta acumulata timp de peste 20 de ani de cand este folosit acest ceai Deniplant pentru psoriazis, pot afirma ca nu are importanta ce fel de psoriazis este .
Important este ca organismul sa raspunda pozitiv la acest tratament cu plante.
Problema pe care o consider eu este daca prietenul a citit despre Deniplant si doreste sa foloseasca acest ceai.
Una este sa vreti dumneavoastra sa il ajutati si alta este sa vrea persoana respectiva sa fie ajutata si sa se vindece.
Va spun acest lucru pentru ca am mai intalnit asemenea situatii cand persoana in cauza nu credea in asfel de tratamente si cei din jur eru interesati .

Nu poti forta pe cineva sa se faca bine daca el nu vrea.
Daca nu crede nu se va vindeca niciodata.
Stiu bine despre ce vorbesc.
De aceea e bine ca cel in cauza sa discute cu mine problemele sale.
Plantele pentru 30 de zile costa 50$ usd
Taxele postale pana in USA =20 $ pentru un pachet ce poate contine plante pentru 90 zile(pt 3 luni)
La inceput ii pot trimite plantele numai pentru 30 de zile
Daca nu e multumit poate veni la birou in Bucuresti cu un act de identitate si i se restituie contravaloarea
http://www.deniplant.ro/garantia-deniplant.htm

Daca totul e ok si e multumit poate cumpara apoi pentru cate luni doreste.
Pretul este acelasi indiferent de cantitate.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna seara!

L-am informat despre ceai inainte de a va contacta. Nu pare ferm convins sau mai bine spus nu este la fel de entuziasmat ca si mine dar mi-a promis ca se va tine de el minim un an de zile! Iar daca incepe ma voi asigura ca il va termina! I-am dat siteul dumneavoastra . Vorbind cu sotia mea despre acest caz, am aflat ca o colega a ei de seviciu are aceeasi afectiune si a spus si ea ca vrea sa inceapa tratamentul! Eu sunt sigur ca o sa functioneze, altfel nu m-as implica atat de tare.
In concluzie imi trebuie suplimente pentru 3 luni pentru 2 persoane. Care este modalitatea de plata?
 As dori daca se poate ca pachetele sa fie pliculete individuale. Multumesc pentru raspunsul dumneavoastra promt. Am sa continui sa vorbesc despre tratament cu mai multa lume si va voi contacta!
 
 
Buna ziua
V-am spus de la inceput ca daca persoana in cauza nu crede si nu va face tratamentul cum trebuie nu va da rezultate.
De aceea prefer sa discut personal cu fiecare bolnav in parte.

Din acest motiv plantele Deniplant nu se gasesc in orice farmacie sau magazin de vanzare. Cred ca ati vazut pe site cum se desfasoara activitatea in Romania si UE. Sper ca ati vazut care sunt conditiile pentru a beneficia de GARANTIA DENIPLANT pe care nimeni in lumea aceasta nu o acorda. Nimeni nu iti vinde un produs , te lasa sa il consumi o luna de zile, si daca nu esti multumit iti da banii inapoi.
Din acest motiv prima data pacientul ia pentru o luna de zile.
Deci daca cele doua persoane sunt dispuse sa foloseasca Deniplant ma pot contacta pe aceasta adresa de email sau la telefon.

Din cele scrise mai sus, inteleg ca ati dori sa fiti un distribuitor in USA?
Pentru acest lucru ar trebui sa discutam in alti termeni.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic