luni, 31 martie 2014

am coji in cap si cateva PE Corp

Buna ziua d.l doctor am vazut despre dvs aici pe Internet.am fost in Romania PE la Mai multi doctori si nu stiu cum SA scap de aceasta problema.am coji in cap si cateva PE Corp si ma straduiesc cu greu SA nu le ating ca tare rau IMI FAC.AS vrea SA stiu daca e leac PT aceasta problema
VA multumesc

Buna ziua
In primul rand eu nu sunt medic. Eu cultiv si vand plante deniplant care sunt bune pentru tratarea bolii de piele psoriazis si nu numai.Cojile incap se pot face din mai multe motive si pot avea in spate un anumit diagnostic medical. Ati spus ca ati fost in Romania la mai multi doctori. Ce diagnostic au pus.
Daca va hotarati sa folositi plantele Deniplant putem discuta.

Nu ati precizat de unde sunteti
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
 Buna ziua
sunt DIN pitesti arges dar nu locuiesc in Romania momentan sunt in Germania si aici mi.au dat diagnosticul psoriazis.AS vrea SA incerc acest ceai.mi.l puteti trimite si prin posta si cum platesc?
multumesc


Buna seara
Da, se poate si acest lucru.
Ne trimiteti banii prin western union si cand ii primim va trimitem plantele in Germania prin posta  Plantle pentru 30 de zile costa 35 euro +15 euro taxele postale =50 euro
Adresa unde se pot trimite banii
GIURGIU  GHEORGHE
oras Voluntari
jud ilfov
Romania
cod 077191
Dupa ce puneti banii imi trimiteti un email cu urmatoarele date
Numarul de referinta al trimiterii
Numele si prenumele persoanei care a trimis banii
Din ce tara
suma trimisa
Adresa completa unde sa trimitem noi plantele

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna seara
da saptamana viitoare VA trimit banii prin Western Union si dupa adresa mea aici unde IMI puteti trimite pachetul...50€ sunt in total ca sa trimit pe numele dvs?scuzati de deranj VA multumesc


Buna ziua
Da, pentru 30 de zile puteti trimite 50 euro
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic