marți, 3 aprilie 2012

tratamentele alopate si homeopate pentru psoriazis

Buna ziua,

Numele meu este S...... D....... am 51 ani si locuiesc in Cluj Napoca.
Am inceput sa caut si sa citesc cam tot ce am gasit pe internet legat de tratamentele alopate si homeopate pentru psoriazis.
Acest diagnostic mi-a fost pus la inceputul acestui an cand in urma consultului dermatologic mi-a fost recomandat sa fac o biopsie locala ( prelevare de tegument de pe talpa piciorului ).
Am incercat tot felul de creme si unguente atat de la plafar cat si de la farmacii. Ameliorarile au fost de scurta durata.
In momentul de fata psoriazisul este localizat pe talpile picioarelor cu cateva zone de eruptie si pe laba piciorului si pe palme , ne mai existand alte zone de eruptie.
Va rog daca este posibil sa imi explicati in ce consta tratamentul propus de dvs. si care sunt indicatiile si contraindicatiile acestui tratament,.

Va multumesc si astept raspunsul dvs.
Cu stima
S......D........

P.S am posibilitatea sa ridic ceaiurile direct de la sediul dvs. cu rugamintea de a-mi indica exact adresa

Buna ziua
Este vorba de o pulbere de plante, din care se prepara un ceai cu
lamaie si miere , ceai care trebuie baut zilnic timp de mai multe
luni.
Fiind un ceai de plante medicinale nu are contraindicatii sau efecte secundare
Dupa o luna de folosire, daca nu sunteti multumita, puteti veni cu
buletinul, completam un proces verbal si primiti banii inapoi.
Pentru programari si alte detalii sunati la 0744827881 sau 0212338973

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic