joi, 19 aprilie 2012

ceaul Dniplant adulti

Buna seara, Domnule Giurgiu!
Ma adresez dumneavoastra cu solicitarea de a-mi trimite ceaul Dniplant adulti. Sper ca in cutie sa gasesc si instructiunile de folosire. Nu cunosc cantitatea necesara, dar oricum, va rog sa ma informati cam de cate cutii as avea nevoie pentru o luna si costurile acestui tratament.
Nu ma pot prezenta la sediul Fundatiei, este canicula si eu sunt cardiaca, efectiv nu suport caldura, am uriase probleme cu de alergii la Soare si caldura, de aceea va rog sa apreciati dumneavoastra cantitatea necesara pentru a fi conssumat in interval de o luna si pretul.
Multumesc.
Cu stima,

Buna ziua
Plantele pentru 30 de zile costa 150 LEI. si se pot obtine numai de la
biroul din sos Pantelimon, pe data de 27.04.12 intre orele 12-16.
Nu avem un serviciu care sa se ocupe cu trimisul prin posta.Puteti
trimite pe altcineva sa vi le cumpere.
Pentru programari si alte detalii puteti suna la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna ziua!

Va multumesc foarte mult!
Desigur ca voi gasi pe cineva sa faca acest lucru, am rude si o prietena buna in Buc., sotul aare destule deplasari acolo, etc.
Am citit brosura dvs pe internet si ma rog Bunului Dumnezeu sa ma ajute. Am si asa destule probleme de sanatate si povestea asta-i pune capac, credeti-ma va rog ca parca imi pierd mintea de suparare, leziunea este exact pe fata, langa papucul de la ochelari, in stanga.
Dumnezeu sa va ajute pentru tot ce ati facut si faceti!

Cu cea mai sincera dorinta de bine,
Va doresc sanatate si numai bucurii!

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic