sâmbătă, 14 aprilie 2012

ceaiul contra psoriazis.

Buna ziua,
Ma numesc M..L...... si am citit articolul Dvs. despre ceaiul contra psoriazis. Sotul meu sufera de aceasta afectiune si ar dori sa incerce. Eu locuiesc in Deva, jud. Hunedoara. Cum as putea sa comand produsele neccesare?
Va multumesc, L

Buna ziua
Plantele Deniplant se pot obtine numai de la biroul din Bucuresti o data la 4 saptamani . Luna aceasta pe data de 27.04.12
Pentru programari si alte detalii sunati la 0744827881
sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Va multumesc pentru raspuns. Din pacate noi nu putem ajunge in Bucuresti. Sotul meu, care are aceasta boala vine din Italia in 10 iunie si sta doar cateva zile, dupa care se va mai intoarce pentru cateva zile in luna august. Daca aveti o posibilitate de a lua legatura v-am fii recunoscatori, va multumesc, L


Buna ziua
Singura posibilitate de obtinere a plantelor Deniplant este de la biroul Deniplant din Bucuresti unde eu vin o data la 4 saptamani.
Alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima


va multumesc, L

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic