joi, 5 aprilie 2012

in urma cu o luna mi s-a pus diagnosticul "psoriazis vulgar".

Buna seara,

Ma numesc M.....M......., am 28 de ani, sunt din Bucuresti si in urma cu o luna mi s-a pus diagnosticul "psoriazis vulgar".
In cazul meu se manifesta prin matreata abundenta pe scalp insotita de mancarimi, zone rosii pe fata acoperite cu coji albicioase si o zona rosie pe piept acoperita cu coji albicioase.

In urma consultatiei mi-au fost recomandate diferite creme si sampoane pe care le-am mai folosit si in urma cu ceva ani, fara niciun rezultat.
Mentionez ca pana acum 1 an nu am avut pata rosie pe piept si 6 doctori diferiti mi-au pus diagnosticul "dermatita seboreica".

Acum aparand si pata de pe piept mi s-a pus diagnosticul "psoriazis vulgar".

As dori sa urmez tratamentul dumneavoastra pentru ca de mic am fost indrumat de mama mea sa ma tratez pe cat posibil numai naturist.

In urma convorbirii telefonice cu dumneavoastra de la inceputul lunii am inteles ca veti fi in Bucuresti pe 27.04.12

Eu plec in delegatie maine si nu ma pot intoarce pe 19, poate veni sora mea la dumneavoastra sa cumpere ceaiul sau il puteti trimite prin posta?

Va multumesc,

Buna ziua
Nu avem un serviciu care sa trimita prin posta.
Poate veni oricine in locul dumneavoastra sa il cumpere
Alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic