sâmbătă, 14 aprilie 2012

As vrea sa cumpar inca 5 pachete a cite 30 de pliculete de ceai Deniplant Psoriazis,

Domnul Giurgiu,
Am terminat unul din cele doua pachete de ceai care mi-au fost trimise si am inceput sa folosecs din al doilea pachet. As dori sa mai cumpar trei pachete.

Doamna Geta, cea care m-a ajutat ultima data, o sa va contacteze iar prin telefon pentru a stabili data si locul de intilnire ca sa poata intra in posesia a trei pachete de ceai Deniplant Psoriazis. Dinsa va avea asupra ei suma de 450 RON si va achita costul celor trei pachete.

Va rog sa ii dati doamnei Geta si urmatoarea adresa impreuna cu pachetele de ceai pentru ca dinsa sa mi le poata trimite prin posta:



Domnul Giurgiu,

As vrea sa cumpar inca 5 pachete a cite 30 de pliculete de ceai Deniplant Psoriazis, deci doza pentru cinci luni.

Nu as vrea sa o mai deranjez pe doamna Geta, cea care m-a ajutat in ultimele doua rinduri si nu am pe altcineva in Bucuresti la care as putea sa apelez pentru ajutor. As dori sa stiu daca, trimitindu-va banii pentru ceai si costul postei prin Western Union ati putea sa puneti pachetul la posta sa il trimiteti la Oradea la adresa mamei mele.

Daca ma puteti ajuta in felul acesta,va rog sa ma lasati sa stiu care este suma totala care sa o trimit.

Va multumesc mult.




Buna ziua

Nu ati precizat unde sunteti acum.

Ultima data ati spus ca sunteti in strainatate.

De acolo ne puteti trimite banii prin western union sau money gram.

Detalii la 0744827881 sau 0212338973

Cu stima

Gheorghe Giurgiu

Buna ziua
Plantele pentru o luna costa 55$ USD
si 15 $ taxele postale
Asadar imi puteti trimite 290 $ USD pentru 5 luni prin Western Union la adresa
GIURGIU GHEORGHE
Oras VOLUNTARI
Judet. ILFOV
ROMANIA
Tel 0744827881
Dupa ce puneti banii imi trimiteti:
Cine a expediat banii si din ce tara
Suma trimisa
Codul de ridicare a banilor
Adresa unde sa trimit eu plantele la Oradea
Cu stima


Va multumesc mult.


Am primit confirmarea ca a ajuns ceaiul in Oradea. Va multumesc pentru tot ajutorul dumneavoastra.

Un comentariu:

Anonim spunea...

animalule!

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic